Reklamacje
Zgłoś reklamację mailowo: reklamacje@kief.pl
lub telefoniczne
+48 500 879 216
Instrukcja składania reklamacji:
Krok 1:
Zadzwoń do nas lub wyślij e-maila i krótko opisz sytuację.
Krok 2:
W ciągu 7 dni przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i damy Ci odpowiedź drogą elektroniczną.
Krok 3:
Po zatwierdzeniu Twojej reklamacji wyślij do nas produkty, które chcesz zwrócić wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu, który znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Krok 4:
Zwrócimy Ci pieniądze na konto w ciągu 7 dni od otrzymania zwróconych produktów.
Kliknij i pobierz formularz reklamacji towaru.
Kliknij i pobierz formularz reklamacji usługi.
Wymiana
Zgłoś wymianę mailowo: reklamacje@kief.pl
lub telefoniczne
+48 500 879 216
W ciągu 48 godzin przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i damy Ci odpowiedź drogą elektroniczną.
Instrukcja wymiany:
Krok 1:
Zadzwoń do nas lub wyślij e-maila i krótko opisz sytuację.
Krok 2:
Daj nam 48 godzin na odpowiedź. Wyślemy do Ciebie maila z ważnymi informacjami.
Krok 3:
Po zatwierdzeniu Twojej prośby wyślij do nas produkty, które chcesz wymienić wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem wymiany, który znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Krok 4:
Wyślemy te same produkty w ciągu 24 godzin od otrzymania od Ciebie produktów, które chcesz wymienić.
Jeśli będziesz chciał wymienić produkty na inne prosimy, abyś złożył nowe zamówienie, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto w ciągu 7 dni.
Kliknij i pobierz formularz odstąpienia od umowy sprzedaży towaru.
Kliknij i pobierz formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług.